19 Жнівень, нядзеля

Вы тут

МАК назваў магчымую прычыну крушэння Ан-148 у Падмаскоўі


Абаграванне ўсіх трох прыёмнікаў поўнага ціску самалёта Ан-148, які разбіўся 11 лютага ў Падмаскоўі, знаходзілася ў выключаным стане, паведаміла камісія Міждзяржаўнага авіяцыйнага камітэта па расследаванні катастрофы.


Фото ЕРА

На борце самалёта "Саратаўскіх авіяліній", які выконваў рэйс з Масквы ў горад Орск ў Арэнбургскай вобласці, знаходзіліся 65 пасажыраў і шэсць членаў экіпажа. Усе яны загінулі.

У аўторак камісія завяршыла расшыфроўку дадзеных бартавога параметрычнага самапісца, знойдзенага на месцы крушэння ў Раменскім раёне Падмаскоўя.

"Папярэдні аналіз зарэгістраванай параметрычнай інфармацыі паказаў, што ў ходзе ўсяго палёту, які скончыўся авіяцыйным здарэннем, абаграванне ўсіх трох прыёмнікаў поўнага ціску знаходзілася ў выключаным стане. Ва ўсіх астатніх палётах, якія ёсць на самапісцаў (яшчэ 15 палётаў), абаграванне прыёмнікаў уключалася перад узлётам на выканаўчым старце", - гаворыцца ў паведамленні на сайце МАК.

Прыёмнік поўнага ціску - важная прылада бартавы сістэмы самалёта, прызначанае для вылічэння прыборнай і паветранай хуткасці, праўдзівай паветранай хуткасці, вертыкальнай хуткасці і бараметрычнай вышыні.

Яго няправільная праца прыводзіць да скажэння паказанняў прыбораў у кабіне экіпажа і няштатнай працы аўтаматычных сістэм кіравання.

Па дадзеных МАК, праз 2 хвіліны і 30 секунд пасля адрыву на вышыні каля 1300 метраў і прыборнай хуткасці 465-470 км/ч асноўны і рэзервовы прыборы камандзіра паветранага судна сталі паказваць істотна адрозныя адзін ад аднаго дадзеныя аб хуткасці самалёта, а ў другога пілота прыбор наогул перастаў рэгістраваць змены хуткасці.

Далей гэтыя разыходжанні працягвалі расці, пасля чаго экіпаж адключыў аўтапілот. Далейшы палёт праходзіў у ручным рэжыме. У выніку самалёт быў пераведзены ў інтэнсіўнае зніжэнне з вугламі тангажу на пікіраванне 30-35 градусаў.

"У момант сутыкнення з зямлёй вугал тангажу на пікіраванне складаў каля 30 градусаў, за чатыры-пяць секунд да сутыкнення ў самалёта стаў развівацца правы нахіл, які дасягнуў 25 градусаў", - паведамляе камісія.

"Папярэдні аналіз зарэгістраванай інфармацыі, а таксама аналіз аналагічных выпадкаў, якія мелі месца ў мінулым, дазваляюць меркаваць, што фактарам развіцця асаблівай сітуацыі ў палёце маглі стаць памылковыя дадзеныя аб хуткасці палёту на індыкатарах пілотаў, што, у сваю чаргу, мабыць, было звязана з абледзяненнем ППД пры выключаным стане сістэм іх абагравання", - гаворыцца ў паведамленні МАК.

ВВС

Дадаць каментар

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Выбіраем школьную форму разам з вучнямі

Выбіраем школьную форму разам з вучнямі

Штогод «Беллегпрам» выпускае да навучальнага года сотні мадэляў адзення. 

Грамадства

Як актыўная ацэнка заахвочвае да вучобы?

Як актыўная ацэнка заахвочвае да вучобы?

Гэтым летам у Акадэміі паслядыпломнай адукацыі прайшоў ужо другі фестываль актыўнай ацэнкі.

Калейдаскоп

Вясёлыя гісторыі нашых чытачоў

Вясёлыя гісторыі нашых чытачоў

Пра жніво, Мулявіна і падатковага інспектара.